477
7.
ARPU (
Average revenue per user
) –
har birjalb
qilingan foydalanuvchidan
keladigan o’rtacha daromad miqdori.
ARPU
ning
kattaligi
MRR
ni
UAcq
ga
bo’lish natijasida
hosil qilinadi;
8.
LTV
(
Life time value
) – bir mijozning kompaniya
mahsulotidan foydalanishi
yoki kompaniya bilan muloqot qilishi natijasida olingan daromad miqdori.
Masalan, mijoz servisni 3 yil davomida ishlatdi va buning uchun har oyda 350
dollardan to’lab turdi, kompaniya esa unga oyiga 100 dollardan sarf qildi. Bu
holda
LTV
ning kattaligi quyidagicha hisoblanadi: 3x12x(350-100) = 9000
dollar. Ya‘ni, mijoz 3 yil davomida kompaniyaga 9000 dollar
fayda keltirgan
ekan;
9.
Do'stlaringiz bilan baham: