586
MRR (
Monthly Recurring Revenue
) –
kompaniyaning barcha mijozlari tomonidan
har oyda
keladigan tushum miqdori;
ARPU (
Average revenue per user
) –
har birjalb
qilingan foydalanuvchidan
keladigan o’rtacha daromad miqdori.
ARPU
ning
kattaligi
MRR
ni
UAcq
ga
bo’lish natijasida
hosil qilinadi;
LTV
(
Life time value
) – bir mijozning kompaniya mahsulotidan foydalanishi yoki
kompaniya bilan muloqot qilishi natijasida olingan daromad miqdori. Masalan,
mijoz servisni 3 yil davomida ishlatdi va buning uchun har oyda 350
dollardan
to’lab turdi, kompaniya esa unga oyiga 100 dollardan sarf qildi.
Bu holda
LTV
ning kattaligi quyidagicha hisoblanadi: 3x12x(350-100) = 9000 dollar. Ya‘ni,
mijoz 3 yil davomida kompaniyaga 9000 dollar
fayda keltirgan ekan;
Do'stlaringiz bilan baham: