Sortida 28 L’empedrat de Morou (Montseny)

Download 177,79 Kb.
Sana12.05.2017
Hajmi177,79 Kb.
#8706
Sortida 28 - L’empedrat de Morou (Montseny)

Dia: Diumenge 16/11/2014
Lloc: Santa Fe del Montseny
Hora de sortida des de Fluvià: 9:00h
Hora d’inici: 11:30h
Hora prevista tornada: 16:00h

Una passejada d'un parell d'hores entre els faigs i els castanyers del Montseny ens porta fins a l'empedrat de Morou, un turó des del qual podrem gaudir d'unes fantàstiques vistes de la vall de Santa Fe i els cims que l'envolten —el  Turó de l'Home, les Agudes i la serralada de Marina— i el Vallès.

La ruta no té cap pèrdua. Amb un itinerari circular, està molt ben senyalitzat amb fites de color taronja (P petits), si hi ha nens més grans G ( 2n en endavant) podríem fer una petita excursió alternativa per fer el Turó de Morou i després tornar per enganxar els petits.

Sortint del centre d'informació de Can Casades (Ctra. de Sant Celoni a Viladrau, km 20,9), agafem el camí que baixa, creuem la riera i el camí ens porta fins a l'escola de natura Can Lleonart, a partir d'aquí, un camí amb pendent cap al pla de Mulladius, plana que travessarem per envoltar el turó de Morou per la seva vessant sud, el camí s’estreny i comença a baixar fins a l’empedrat de Morou.

Recuperem el camí ample, de bon caminar, i ens endinsem de nou al bosc, seguint el camí ara tot de baixada passem pel costat de l’embassament de Santa Fe, ens queda seguir el camí que envolta l'estany i que ens porta fins al camí que va cap Can Casades

Duració: 2,30 hores total (5,5 km)
Desnivell: 150 m (força planera)
Dinar: tipus pícnic
(cadascú es porta el seu menjar)

Mitjà de transport: cotxe particular

Suggeriments: Portar roba d’abric i calçat adequat, pel camí hi ha molta pedra, fulles i creuarem per petits rierols on podem trobar fang.

Mapa

Com arribar-hi

Opció COTXE : Autopista AP-7 direcció Girona, sortida Sant Celoni, agafar carretera direcció Sant Esteve de Palautordera, després cap a Campins i aquesta carretera BV-5114 fins arribar a Santa Fe, passat un kilòmetre hi ha Can Casades a mà dreta hi ha l’aparcament.

Les famílies interessades en aquesta excursió, si us plau apunteu-vos enviant un correu amb l’opció de transport a: c.muntanya@ampafluvia.cat , gràcies.

Si no podeu venir en aquesta excursió però voleu rebre informació, feu-nos arribar un correu a la mateixa adreça (c.muntanya@ampafluvia.cat) i també us anirem informant i convidant a les diferents passejades i excursions .